NUKILAN RASA

Cintaku...
mengapa engkau membuat aku begini?
membiarkan aku terkapai-kapai berseorangan menghadapi liku-liku percintaan
meredah lautan ombak yang mengganas yang penuh dengan pancaroba..

Cintaku...
mengapa engkau membuat aku begini?
melawan arus dunia dengan kekuatan aku seorang,
sedangkan perjuangan itu memerlukan perjuangan kita berdua...

Cintaku...
mengapa engkau membuat aku begini?
engkau membiarkan aku meredah lautan api keseorangan
yang dulu kau kata sanggup kau renangi demi aku...

Cintaku...
mengapa engkau membuat aku begini?
engkau mencari aku bila kau memerlukan pertolongan
dan meninggalkan aku keseorangan bila kau tidak memerlukan aku...

Cintaku...
mengapa engkau membuat aku begini?
kau memungkiri janji kau pada aku
sedangkan kau telah berjanji padaku dan mementingkan kawan-kawan kau sahaja

Cintaku...
mengapa??
mengapa??
mengapa??

Aku pasrah denganmu..
biarlah Allah sahaja yang menentukan jodoh antara kita
sama ada ia berkekalan atau berhenti di sini sahaja...
Allah yang mengetahui...

2 comments:

:: indah :: said...

jodoh x kemana..=D

Hasbullah said...

mmg lah jdoh x kmana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...