runsing bila memikirkannya

kAhWin??????
hmpir stiap hari aku mesti post kat wall ak pasal cinta.. bnda ni mnjadi tanda tnya setiop org kpada ak.. mereka brtnya kat ak, x sbr nk kahwin ke???
ntah lah aku x tau nk ckap mcm mana...ak rsa mcm nk khwin ttapi ap kan daya aku, aku x mampu lgi utk menyediakan nafkah zahir kepada bakal isteri aku lg..ilmu agama dan perkahwinan pun blum hbis blajar lgi...mcm mna nak bimbing ank org klu bnda basic pun x de...

ak prnah ckap kat mak ak pasal ak nak kahwin...truk jga ak kna berleter dgn mak ak...die sruh hbiskan blajar dlu dan dptkan kerja bru bleh fkir pasal khwin..tpi ntahlah kdang2 ak fkir btul jga ckap mak ak...kna ikt ckp mak..

biarlah pasal kahwin ni, biarlah Allah yg menentukan segalanya dan aku msti penuhi cita2 ak dan harapan parents aku utk mlhat ak brjya..



wasalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...