BOWLING PUNYA CITER

dah lama aku tak update blog aku...bkn aku x nak tpi disebabkan ak sibuk dengan kerja ku sebagai pelajar dan JPKZ...cerita pasal JPKZ ni....semalam tepat pada jam 10.30 pagi telah berlangsungnya pertandingan bowling antara JPK kat Ampang Superbowl Summit Bukit Mertajam..

aku dah lah lama x maen bowling ni....masa dok try, brapa kali bola tu msuk longkang...malu siot..tpi x pe. kta org game tu utk fun je...ak pun try dapatkan rentak dan first game ak dapat 100++ point dan second game mrkah ak trun dsbbkan tgn mla lenguh(alasan bgi yg klah)...disebabkan ikt kmplan, kmplan ak dapat lah tmpt ke 10/11...not bad...dan individu no23 daripada 55..huhu...

Juara bagi piala pusingan dimenangi oleh team amirrul iqbal (vice president JPKZ) dan ameer faez sebagai juara individu(highest pin)...

InsyAllah semester hadapan akn buat lagi pertandingan ni dan aku akan pastikan aku dapat hadiah tu...huhu


ok lah...sekian dari ku....

jumpa lagi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...